Everyday Girl

ÄR JAG FRISK NU?

Publicerad 2013-11-06 20:58:25 i Everyday Girl,

För fasiken vad uttråkad jag är. Har pluggat hela kvällen typ. Ingen träning och jag har ätit glass. Jag vill verkligen träna. Skillnaden på viljan att träna för någon månad sedan och nu är så stor! Förut ville jag gymma endast för att jag ville bli fit och smal och ni vet, sånt shit. Nu vill jag träna för att jag tycker att det är så skönt och roligt! Jag älskar att känna svetten rinna och musklerna skaka. Så himla skönt och jag mår bättre av att träna nu än att äta massa godsaker. Förut tyckte jag inte kände någon skillnad hur jag mådde, men jag mår så bra av lite träning. Imorgon ska jag i alla fall ta en promenad innan jobbet för just nu har jag inte så jätte ont i halsen. Men man vet ju inte hur man mår imorgon tyvärr..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E