Everyday Girl

HAIROIL

Publicerad 2013-11-04 15:31:00 i Tips,

Bildkälla
 
Något jag verkligen känner att jag behöver dela med mig utav till er är att börja använda hårolja om ni inte redan gör det! Ett av de bästa valen jag har gjort. Var något tveksam i början eftersom jag trodde att håret skulle bli fettigt och äckligt. Men hör och häpna, det blir verkligen inte det! Kanske om man applicerar det i torrt hår, har aldrig provat det.. Jag använder det alltid efter att jag har duschat, alltså i vått hår. När det är torrt så blir det så himla lent och jag har sprungit runt till folk och bett dem känna på mitt hår bara för att det har blivit mjukt, lent och har fått mer lyster. Jag har en hårolja från Proffs som man kan köpa för typ 30 spänn på H&M och det är super duper bra! Men nästa gång hade jag tänkt prova Elvital´s hårolja som min syster har! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E