Everyday Girl

IT´S FRIDAY, FRIDAY

Publicerad 2013-11-01 11:52:50 i Everyday Girl,

Sista lovdagen nu då. Usch. Men det är fredag och jag kommer ha en så mysig fredag! Halv två ska jag nämligen in till stan och möta Elin. Ska fika lite och kolla i en och annan butik. Efter det ska jag åka och gymma, förhoppningsvis med mamma om jag hinner! Det blir konditionsträning idag, crosstraining och löpband. Efter det ska jag hem och äta middag med min far och syster. Och sedan ska jag bara ligga hemma hela dagen. Händer sällan att jag gör det numera eftersom att jag ofta umgås med min älskling. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, och det ska jag göra imorgon också. Mmmm, älskar det. Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna göra mig i ordning, vill ju inte springa runt på stan i pyjamas.. Ha en härlig fredag ni där ute! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E