Everyday Girl

MORNING

Publicerad 2013-11-02 08:43:48 i Everyday Girl,



Älskar inte ni att ligga och dra er i sängen och bara riktigt njuta av en ledig dag? Och älskar inte ni när man häller upp flingor i en tallrik och mängder av röda bär följer med ut? Sådant gör min morgon kan jag lova er. Det enda som fattas nu är min pojkvän och min kameraladdare. Men jag vet att min pojkvän kommer hit strax så jag tänker nog lite mer på vart jag kan ha lagt min förbannade kameraladdare. Otroligt frustrerande. Därför har ni typ bara fått mobilbilder på bloggen eftersom att laddaren har vart borta allt för länge. Värsta är att jag vet inte vart jag ska börja leta någonstans, hos mamma eller pappa? Varför jag så gärna vill hitta den idag är för att vi ska åka till fjärilshuset, jag, Pappa, Frida och Marcus, och hur fina bilder kan jag inte bjuda på då när jag kommer hem? Måste leta mer innan prinsen kommer för då ska vi åka och träna tillsammans med min mamma! Vilken mysig dag det här kommer att bli. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E