Everyday Girl

MOT GYMMET

Publicerad 2013-11-04 11:58:38 i Everyday Girl,


Nu står jag och väntar på bussen som ska ta mig till gymmet. Än så länge är jag inte speciellt sugen men det kommer nog när jag väl är där. Ska springa i 30-40 min och sedan ska jag köra lite armar hade jag tänkt. 

Min morgon har hur som helst vart underbar och jag hade bara en lektion i skolan, ändå känner jag mig ful och bitter. Har lagt upp 3628265 olika bilder på instagram men blir ändå inte nöjd. Mongo. Just idag skulle jag behöva en liten egoboost. Men alla har vi våra dagar! Bara det att dom suger

Kommentarer

Postat av: Mathias&Rebecca

Publicerad 2013-11-04 12:13:37

Oh, härligt med ett gym pass! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Ja det var väldigt skönt efteråt! :) Tack detsamma!
everydaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E