Everyday Girl

PINK DAY

Publicerad 2013-11-06 07:23:07 i Everyday Girl,


Fy fasiken vad ont jag hade i min stackars hals imorse när jag vaknade. Nu sitter jag i soffan och dricker te så det känns som det har lagt sig lite, men det blir ingen träning idag så jag kan bli helt frisk snart så jag kan träna som vanligt igen. 

Annars då? Jorå det rullar på rätt bra just nu! Igår gick ridningen bra trots att jag inte kände mig helt frisk. Idag går jag i skolan till typ fem så när jag kommer hem ska jag väl plugga men sedan ska jag ta det lugnt. Och juste, i natt sov jag jätte bra. Jag drömmer ju VÄLDIGT mycket och kommer nästan alltid ihåg mina drömmar, men idag gör jag inte det. Fruktansvärt skönt även om jag gillar att komma ihåg mina drömmar. Det är lixom jag, och jag känner mig konstig när jag inte kommer ihåg mina drömmar haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E