Everyday Girl

ÅNGEST

Publicerad 2013-10-22 07:54:05 i Everyday Girl,


Good morning people. J I S S E S, vilken jäkla ångest jag vaknade med i morse. För det första vaknade jag när min mamma startade datorn utanför mitt rum, vilket fick mig att komma på att jag hade en faktura att betala som skulle betalas IGÅR. Maximal otur. Magen bara snörptes åt och sedan var det lönlöst att försöka somna om igen. Vet fortfarande inte vad jag ska göra åt fakturan eftersom jag ALDRIG har vart försenad med en. För det andra har jag Ä C K L I G T mycket i skolan just nu. Alltså är det ens lagligt med så mycket? Idag ska jag lämna in en inlämning i krim. Imorgon har jag en inlämning i idrott & hälsa. På torsdag har jag prov i krim + att jag ska jobba 16-20.30. På fredag har jag biologiprov på morgonen och sedan en samhällsdebatt. På lördag ska jag skriva högskoleprov för första gången *nervööööös* och på söndag ska jag jobba. Alltså förstår ni hur mycket jag har den här veckan. Jag vet att det säkert finns några som har mycket mer än mig, men alltså det känns som jag drunknar i allt. Men sedan kommer i alla fall ett välbehövligt höstlov så jag ska bara ha det som mål och så ska jag verkligen ta mig igenom den här veckan levande. Hoppas inte ni också drunknar i allt man måste hinna med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E