Everyday Girl

BE YOU, ALL THE WAY THROUGH

Publicerad 2013-10-10 07:57:03 i Everyday Girl,

 
 

Jag idag! Mysigt med turtle neck, speciellt idag när jag vaknade med lite nackspärr i vänster sidan..

Godmorgon vänner! Idag är det torsdag. Snart helg, snart ny vecka och snart nästa torsdag. Dagarna bara flyger förbi och man hinner inte ta vara på dagen innan det är dags för en ny dag med nya utmaningar. Hur som helst så är det skola till 13.00 idag. Efter det har jag tänkt att gymma lite. Det blir gym hela veckan utan konditionspass eftersom att jag fortfarande är förskyld och hostar. Men gymma går bra och jag måste ju hålla träningen igång! Hade tänkt att köra ett Biceps & Mage- pass idag. Sedan ska jag iväg för att jobba och kommer väl hem runt nio tiden. Så ni får ha det så bra idag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E