Everyday Girl

BEKÄNNELSER

Publicerad 2013-10-15 20:22:57 i Everyday Girl,

♥ Jag vill se framsteg direkt, annars tröttnar jag väldigt lätt.

♥ Det tog år för mig att hitta den klädstil jag trivdes med. 

♥ Ju mer jag tjänar i månaden, ju snålare blir jag.

♥ Jag är mörkrädd. Det har jag vart hela mitt liv.

♥ Mitt hår på huvudet växer verkligen jätte fort. Och jag älskar det!

♥ Förut hade jag 0 kronor på saldot efter 2 veckor, nu låter jag aldrig det stå 0 där igen.
 
♥ Jag skulle egentligen födas den 25 december 1994, men föddes 4 januari 1995 istället. Tack och lov.
 
♥ Jag lyssnar inte så värst mycket på musik faktiskt. Är för lat för att ladda ner låtar till mobilen.
 
♥ Jag älskar bilar och motorcyklar. 

♥ Jag är faktiskt en bra bilförare men älskar att köra fort! Skulle mer än gärna delta i street racing som i Fast & Furious, dröööm.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-15 21:15:04

Jag gillar verkligen din blogg! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
everydaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E