Everyday Girl

DEATAILS

Publicerad 2013-10-16 07:12:06 i Everyday Girl,

Godmorgon Sunshines! Här har ni en liten sneak peak på hur jag är klädd idag. Alltså inget märkvärdigt. Ska äta frukost strax och sedan sminka mig lite grann, sedan måste jag åka. Är nervös, jätte nervös för:
- Jag har en muntlig svenska redovisning idag. HATAR muntligt.
- På fredag har jag biologiprov och det känns som att jag inte kan någonting.
- Nästa vecka har jag både prov i kriminalteknink och en muntlig debatt i samhällskunskap.
- Snart ska jag göra högskoleprovet och jag kommer göra bort mig totalt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-16 07:26:34

Muntligt är ju asskönt :D Man behöver bara koppla bort att det är flera som lyssnar och låtsas förklara för en person bara^^

Svar: I know!! Men jag har så himla svårt för det och det känns som jag ska spy varje gång, typ. Förut var det MYCKET värre. I trean när vi skulle läsa högt i grupper varje fredag så fick jag migrän VARJE gång, så min pappa fick verkligen alltid hämta mig. Så jobbigt tyckte jag det var då. men nu är det mycket bättre!
everydaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E