Everyday Girl

DON'T WORRY, BE HAPPY

Publicerad 2013-10-23 09:08:02 i Everyday Girl,

 
Godmorgon alla ni där ute som läser min lilla blogg! I natt sov jag som en stock. Vaknade inte först än mamma väckte mig. Idag blir jag hemma från skolan. Men Jag ska ändå plugga hela dagen då jag har ett prov i kriminalteknik i morgon som jag väldigt gärna vill klara. Annars då? Jo, då mår jag bra. Känner mig rätt så "stabil" och har inte lika många humörssvängningar som jag hade förut. Fast jag saknar sommaren väldigt mycket också. Åh, mysiga sommarkvällar och sola och bada. Blir typ helt deprimerad nu när jag tänker på det.. Sommar, du får gärna komma tillbaka för I miss you.

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2013-10-23 12:45:45

vad fin bild!

Svar: Åh tack så jätte mycket!! :D
everydaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E