Everyday Girl

LIVSGLAD

Publicerad 2013-10-31 09:09:26 i Everyday Girl,

Godmorgon people! Idag vaknade jag på rät sida och känner mig glad, pigg och allmänt kär i livet right now. Delade ju säng med min älskade så kanske var det som gjorde det, hihi. Nu är vi i alla fall vakna och Marcus spelar lite LOL medan jag bloggar och lagar lite frukost på samma gång. Ugnen står nämligen på där nere i köket och jag ska strax gå ner och stoppa in färska baugetter. En riktig lyxfrukost det vill säga. Efter frukosten tar jag bilen och åker hem och byter om och sedan åker jag iväg och gymmar. Köpte gymkort igår på Friskis & Svettis så nu kan jag gymma när jag vill! Riktigt skönt faktiskt. Körde första gympasset där igår. Körde ben med fokus på rumpan. Körde en maskin som tränade rumpan och svanken och idag har jag en sån J*VLA träningsvärk i svanken, så förbannat skönt kan jag säga med handen på hjärtat. Sedan har jag träningsvärk i rumpan, men inte så mycket i benen men det kommer nog imorgon. Idag hade jag tänkt köra armar och axlar!
 
Ikväll så åker jag som vanligt och jobbar. Full rulle all day, but I like it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E