Everyday Girl

MÅNDAG 7 OKTOBER 2013

Publicerad 2013-10-07 09:23:00 i Everyday Girl,

Bild från i fredags när vi var på Victoria! Marcus, Marcus kompis, Jag och Nils
 
Long time No see. Har vart för jäkla sjuk. Snorig som bara den. Därav ingen som helst ork i överhuvudtaget för att blogga. Sen kan jag ju inte påstå att jag var så himla sugen heller på att skriva eftersom att jag hade en kass design = OMOTIVERANDE. Men nu hur som helst är det problemet löst. 
 
Här kommer i alla fall en kort sammanfattning av helgen som gått: I fredags gick vi som sagt ut. Var mysigt! Eftersom att jag inte mådde något vidare pga. min förbannade förskylning så dansade jag inte så mycket fast jag verkligen skulle velat och jag och min älskling åkte hem tidigare än de andra eftersom att jag inte orkade mer. Vi åkte hem till Marcus och sov. På lördag åkte jag och Marcus hem till mig. Åkte till Maxi för att köpa lite krabba. Vi åt en trevlig middag hos mig. Kvällen blev annorlunda. Sedan vaknade vi söndag morgon och låg och drog oss länge. Sedan pluggade vi och på kvällen blev det film. Och nu är vi vakna igen. Vi har ingen svenska lektion idag vilket betyder att jag är helt ledig men ska till skolan för att plugga och sedan ska jag gymma tillsammans med Emmie! Ikväll blir det ridning. Det var väl ett fint sammanfattat och rörigt inlägg, tycker ni inte? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E