Everyday Girl

MORGON STRETCH

Publicerad 2013-10-12 09:50:00 i Everyday Girl,

Min frukost denna lördag morgon. Mitt och mammas egenbakade bröd och sedan världens godaste müsli!
Några härliga stretchövningar som jag gör efter varje träningspass. Egentligen borde jag göra det varje morgon och varje kväll eftersom att jag är världens stelaste person. Så denna morgon tog jag mig tid efter frukosten att stretcha lite. Gör självklart fler än dessa tre! 

Idag hade jag först tänkt åka förbi Farsta centrum för att kolla på ett par skor jag gärna vill ha. Haha Marcus tycker dom är SÅ fula, men det är ju jag som ska ha dem *blink*. Sedan vid tre tiden är det en programridning i stallet som jag ska vara med på. När jag kommer hem ska jag äta middag tillsammans med pappa. Mys lördag helt enkelt med lagom mycket att göra! Hoppas ni får en lika mysig dag ni med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E