Everyday Girl

SO TIRED

Publicerad 2013-10-19 09:55:10 i Everyday Girl,

Godmorgon världen! Herre gud så trött jag är. Jag och Marcus har nog inte haft den bästa natten kan man säga. Vi försökte sova vid 2 kanske, och vi somnade runt halv 5. Lite berodde på mig, så jag har lite dåligt samvete. Stackarn. Jag älskar han så mycket ♥
 
Nu är jag i alla fall vaken men jag låter Marcus sova vidare. Jag ska nämligen tävla KM-dressyr idag så måste fixa i ordning tävlingskläder och sådant. Just nu är jag inte allt peppad på det faktiskt utan skulle nog helst vilja ligga hemma hela dagen tillsammans med Marcus. Sedan skulle jag behöva plugga också eftersom att jag har rätt mycket nästa vecka... Snart är det i alla fall höstlov och det kunde inte komma mer lägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E