Everyday Girl

TODAYS WORKOUT

Publicerad 2013-11-04 18:57:28 i Fitness,


Åkte direkt till gymmet efter skolan idag. Skönt! Då hinner jag plugga innan jag ska till stallet. Körde mer kondis idag än styrka. Löpningen gick sådär, fick håll efter 20 min men det försvann rätt fort. Kändes allmänt tugnt och kag hittade inte riktigt rätt flås kändes det som. Bicepsövningarna gick bäst, brändes som fasiken. Körde en rätt lång stretch efter men har blivit stelare igen så jag ska stretcha ikväll igen efter ridningen. Min kropp behöver det!

Dagens träningspass
Kondition på springband: 30 min
Biceps curl (maskin): 15 kg 1x30, 17,5 kg 2x20
Biceps curl: 12.5 kg 3x20
Concentraded biceps curl: 6 kg 3x15
Rygg och rumpa (maskin, vet ej namnet på maskinen): kommer ej ihåg vikt, 1x30, 2x20
Magövning: 12x3 (hade redan träningsvärk i magen så orkade knappt någonting haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E