Everyday Girl

TODAYS WORKOUT

Publicerad 2013-10-31 17:28:45 i Fitness,






Har ju som sagt köpt gymkort på Friskis & Svettis så idag var jag och gynnade där för andra gången. Körde ett arm- och axelpass med min syster. JÄKLAR vad det brann. Är super nöjd verkligen över både mig och min syster som kämpade på. Jag har inte hittad alla maskiner och sådant än, utan testar mig lite fram nu. Sedan kan jag inte alla namn på maskiner och övningar och sådant. Ska rådfråga min pojkvän vad allt heter så jag kan dela med mig här vad jag har tränat! Idag körde jag 15 min i crosstrainern, sedan körde jag 4 biceps övningar, 4 triceps övningar och 2 axelövningar. Kanske inte så mycket men det kändes kan jag lova er! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-31 21:39:14

Vilket friskis & Svettis?

Svar: I Farsta! :)
everydaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

A R C H I V E